anitka6 blog

o mnie..

Wpisy z okresu: 6.2004

yoo właśnie niedawno wruciłam do domciu , weszłam na kompa i zmieniłam szablonik bo tamten nie zabardzo trawiłam;] właśnie słucham sobie muzyczki a później zapieprzam z krakersikiem po… (to tajemnica) ;] teraz słucham sobie normalnie na legalu hip-hopa i wogóle tak jakoś nudno ale klimacik się rozkręci i bedzie GIT niewiem co tam mam jeszcze napisać wiec spadam ;] narq pozdro dla kasi , agi , krakersika i dla syskich których znam! narq

yoo dawno tu nie pisałam ;] ale wkońcu są wakacje i mam nadzieje że bede pisała czesciej;] dziś ide do babci na imieniny i nie zabardzo mi sie chce tam iść ale lepiej pójdę;] posiedzę i pójde do domciu;] dobrze ze moich starych wieczorem nie będzię ;] dlatego może sobie gdzies wyjde na miacho ;] i bedzie dobrze;] pozdro dla siorki , agi , krakersika , darka , Aginy , luzaka , shiler , zmory , ,mausa i ziomalki ;] 3majcie sie narq

yoo dawno mnie tu nie bylo niestety , ale jak widać znowu jestem ;] chcę cos napisać jednej suce o imieniu MAGDA i o nazwisku OLIWIECKA!!! więce tak jak myslisz że jesteś odemnie leprza i silniejsza to może pójdziemy na solówe dziwko!!! ja moge z miła chęcią skopać ci morde z krzywym nochem!!! jesteś tylko taka mondra dopuki ja nie dowiem sie że ty na mnie coś pierdolisz!!! jak chciałam z tobą wyjsc na solo to suko nie chciałaś!!! bałaś się dziwko że skopie ci ryj!!! nawet jak nie chcesz iśc ze mną na solo to to mnie już huj obchodzi!!! skopie ci morde we wakacje !!! lepiej nie pokazuj się na ulicy!!! masz taki wpierdol że wylądujesz na intensywnej terapi!!! szykuj już sobie łużko dziwko!!! ja pierdole a myślałam że jestes chociaż w połowie normalna zdziro ale jednak nie!. Dlatego za to obgadywanie dostanieś w pierdol po krzywej osranej mordzie !!! nara pozdro dla siorki;]

yoo wczoraj byłam koło 22:00 na lastradzie w parku miejskim było zajebiscie ;] byłam ja z siorką kolezanką Anitą z kumplem Kubą i Wasiem ;] było zajebiście siedzieliśmy sobie na ławce , piliśmy piwo jedliśmy gumisie ;] szkoda tylko że jechały mendy ;] raz jak jechali to tak sobie dla jaj powiedziałam pocichu czy chcą gumisia ale napewno nie usłyszeli chociaz tak mylslałam bo podjechali do nas i się dojebali do wasia że siedzi nogami na ławce ;] potem sobie pojachali i był luz ;] poszliśmy sobie troche na lastrade i byłam z siorką koło 1:00 w nocy w domu ;] ale itak było zajebiście dzisiaj tesh ide o ile starzy mnie puszczą ale to sie da załatwić;]. Niedawno byłam z Kasią na mieście tyle ża kasia zgubiła fajki w domu i do niej szybko poleciałyśmy ale było zapóźno bo jej starzy znaleźli fajki.Niestety musiałam sobie pójść i zosrtawić kasię na pastwę krokodyli (czyli jej rodziców) mam nadzieje że kasia da rade i przetrwa trzymam kciuki za ciebie ksiu pozdrowionka dla ciebie;] 3maj sie zadzwonie jeszcze do ciebie ;]

ThX

24 komentarzy

dzięki dla syskich którzy dali mi komenta w poprzedniej nocie ;] dzięki wam pobiłam swój blogowy rekord !!!. Dziś w sql nie byłam bo się od wczoraj źle czuje :( ale to jest z jednej strony cool bo nie byłam dwa razy w budzie :] dzię była u mnie kasia i powiedziała że w simplusie są telefony na karte za 1zeta niom i odrazu poleciałyśmy do simpla ale okazało się że trzeba mieć jakiś papierek z pracy:( kórwa ja musze mieć ten telefon bo muj to taki troche porysowny jest :( jak muj stary przyjdzie z roboty to trzeba bedzie się ładnie uśmiechnąc to może mi kupi ten telefon ;] (ale wątpie) teraz słucham sobie muzyczki ;] a co do dyski nba którą miałam iść to nie poszłam bo sie troche źle czułam :( ale za to teraz starzy chca mnie póścić na dyske dla gimnazjum :( ja nie chce iśc więc powiem że pójde a forse będe miała dla siebie :] ja jush lece papapa ;] oczywicha komentujcie noty ;] pozdro dla kasi i agi

„…PIERDOLE PORZADEK, SYSTEM I ŁAD!!!” ŚLICZNIUSI NIOM NIE? to jest cytacik muj i mojej kumpeli agi ;] pozdro dla niej ;] niewiem co mam jeszcze napisać ;] nudno jakoś w tym życiu;] lece 3majcie się narq

siemoffa ;] nudzi mi się dlatego muszę coś napisać ;] więc tak dziś narazie dzionek spoko ;] obudziłam się koło 12:00 wiem ze późno ale musiałam sie wyspać bo dziś ide na nocną dyskę i muszę przetrzymać do ok 4:00 w nocy ;] chyba bedzie dobrze ;] napewno opisze tom dyskę ;]. Sora siostrzyczko że po ciebie nie przyszłam o 12:00 ale o tej poże to dopiero wstałam z wyra ;] mam nadzieje że mi wybaczysz ;] przyjde po ciebie koło 15:00 lub o 16:00 czekaj na mnie ;]!. Pozdro dla siorki , boskiejagi , krakersika i dla tych którzy mnie znają i dla tych którzy weszli na mojego bloga ;] 3majcie sie i komnetujcie noty ;];];]

hmm…

5 komentarzy

dawno mnie tu nie było ale looz jakoś nie chciało mi się pisać ;] dziś w szkole była odjechana jazda na maxa moi starzy przyszli do szkoły dlatego ze moja pojebana nauczycielka od majmy (moja wychowawczyni) nie chciala mi sprawdzić poprawy z półrocza no i jakoś tak wyszło że mi ja sprawdziła i dzis oddała pewnie bala się że jak starzy przyjdą to bedzie mysiała siłą to sprawdzać hahaha starzy byli terz u dyrka ale dyrek jeszcze ją bronił więc starzy pójdą do kuratorjum :D ale fajnie hahaha ;] w czwartek i w środe nie byłam w szkólce bo byłam na fleku ;] w srode mieiśmy normalnie lekcje a w czwartek był dzień sportu i nie chciałam z moja pojebaną wychowawczynią jechac więc nie pojachałam (mieliśmy jechac na winiary i na szałego) zamiast jechac z moją jebaną w pizde wychowaczynią to pojachałam sobie z kasią do ostrowa ;] jak jechałysmy to było mi niedobrze ale jak wysladłam to mi przeszło było zajebiście ,w ostrowie kupiłyśmy sobie bzyki(okulary słoneczne) i krzyżyki ;] polaziłyśmy sobie troche i pojechalyśmy spowrotem nawet pojechałyśmy jeden przystanek na gape;] po południu było mi niedobrze ale jeszcze pojechałam do cioci ;] później jak wróciłam do domciu to słuchałam sobie techniawki i był looz ;] narq pozdro dla siorki ;]


  • RSS