anitka6 blog

o mnie..

Wpisy z okresu: 11.2004

JEŚLI JESTEŚ TAKA MOCNA W RYJU TO PROSZE BARDZO NAPISZ DO MNIE NA GG (7214258) UMOWIMY SIE I PÓJDZIEMY NA SOLÓWE !!! MOŻESZ NAWET KOLEŻANKI WZIĄŚĆ IM TEŻ MOGE MORDY SKOPAĆ!!! MAM NADZIEJE ŻE NIE SIKASZ W PORY I NAPISZESZ ŹDZIRO PIERDOLONA!!! DO ZOBACZONKA GŁUPIA KURWO O ILE SIE NIE BIOSZ ! NARQ

siemka:]

1 komentarz

hejka;] niestety wolność sie kończy i trzeba iść jutro do budy:( glupio. Ściągnelam sobie właśnie dwa zajebiste wygaszcze z bezelami ;]. Aha żebym nie zapomniałam to jest odpowiedź do ANIOFOŁKA: zadałaś mi pytanie w komentach co ci zrobie więc tak nie poskarże sie sie starym tak jak np ty i oliwiecka, tylko obije ci ryj szmato!!!. No nic spadam ;] pozdro narq;]

hejka ;] dziś w sql spoko ;] byłam dziś tylko na trzech lekcjach bo na trzech następnych nie chciało mi sie siedzieć;]. Teraz słucham sobie jak zwykle techniawki;];];]. A teraz coś do osoby zwanej „ANIOFEK” ! niewiem co do mnie nasz ale jak cię znajde to obije ci ryj głupia kurwo!!! mam IP twojego komputeraz i dzięki temu cię znajde głupia kurwo!!!. To na tyle co do tego aniofołka ;]. Nienormalnych ludzi często spotyka sie w polsce ;] ja przestałam zwrać na nich uwagi;] poprostu myśle że mają downa ;]. Hehehe spadam papsy ;]

hejka miałam dziś wywiadówke noom i nawet spoko było bo stara sie nie pluła tylko sie cieszyła bo w nauce się poprawiłam:D:D:D hehe spoko luzik jest w sql :D zajebiozka ;]. Kupiłam sobie petardy 3tonowe zajebiste są :D huk niesamowity jak wyjebią :] zostały mi ostatnie dwie petardy więc musze sobie kupić nowe ;] tyle że ok 10-20 pudełek bo one są zajebiste w huj !!!. Jutro do sql ;] nie chce mi sie iśc :( ale to nic jakoś dam rade ;];];]!!!
Pozdro 600 dla krakusi , Maziara , KuKiego , edzi , aguli , dla całej mafi *TZH* , i dla syskich kumpli i kumpelek ;]

hejeczka ;] dziś są moje urodzinki zajebiście spędziłam dzionek ;] nie bede opisywała bo mi sie nie chce ;] najleprzy był szampanek hehe :D bardzo lubię szampana ;] nie pomyślcie sobie żesie najebiałam bo tak nie jest ;] nie wzieło mnie :D hehe. Jutro do sql :( nie chce mi sie iśc jeszcze po tym jak z patolem na lakcji z pedłką podpaliliśmy kawałek papierka hehe teraz możemy mieć nieźle przejebane ;] ale mam nadzieje że się to nie wyda że to my ;]. Będzie dobrze ;]. Spadam. Pozdro dla M@ziara :* , edzi , krakusi , kasiorka ;] papsy ;] NARQ

mc twardzi wwrd wami gardzi mam dzis szanse czlowiek znasz mnie lansuje sie hajsem baunsuje tu baunsem prosto mocno glosno ostro kaczy pozdro gal pozdro kalisz pozdro dalej jade z tym podlkadem a w zyciowej walce trzymam garde dla nich szczyt dla mnie parter to jest chyba zartem przyznam ze juz osiagnełam troche i nie fartem bywa chciales juz zapomniec o mnie ja ciagle nagrywam czlowiek masz talent dodaj jeszcze w siebie wiare idz do przodu tak jak ja nie mijaj sie z zamiarem patrz jak nabieraja barw moje dni szare robie halas i niech tetnia zyciem kamienice stare juz mowiłam rap jest dla nas a wy robcie halas halas!!!

NeW nOtKa

4 komentarzy

Hejka ;] dziś jest poprostu zajebisty dzionek :D. Siedze sobie na gg , słucham muzy i wypaśnie jest !!!. Niewiem nawet z tego szczęścia co mam pisać! Nie moge się doczekać 26 bo pójde na andrzejki na obozową a tam bedzie M@ziar :D hehe będzie zajebiście mam nadzieje że kukiego na obozowej nie bedzie bo będe musiala cały czas z nim łazić a tak to moge połazić z maziarem :D hehe dobra spadam narq pozdro dla M@ziara :*

hejeczka jakiś dziwny dziś dzion kuffa i nie wiem czemu :/ jakoś nie chce mi sie na dworka wyjść dlatego dziś nigdzie nie wychodze. I wogule nudy!!! błehehe nie ce mi sie nic robić i wogule nie chce mi sie o niczym pisać ;] ale pisze bo ostatnią note napisałam w poniedziałek no a dziś czwartek heh;] dobra ja spadam bo nie wiem co pisać narq;]

Poniedziałek;]

1 komentarz

dziś spoko dzion ;] tak jakoś zajebiście jest odkąd nie koleguje się z magdą ! lubiałam ją ale za dużo sobie nagrzebała mam nadzieje że nie będzie już wchodziła na mojego bloga bo od tej pory nie chce jej znać ! i tyle !. Oprucz tego to spoko założyłam sobie nowego bloga www.kikusia.mylog.pl ale niestety na tego bloga nikt nie wejdzie hehehe sami zobaczycie dlaczego jak będziecie prubowali na niego wejść ;P. Noom to chyba ja spadam bo nie mam więcej nic do napisania ;] 3majka się narq;]

hejówa ;] noom i wypasik jest dzionek jak zresztą prawie zawsze ;]. Nom jakoś wczoraj pogodziłam się z Olą taką jedną dzioszką z mojej byłej klasy ;]. Sama nie wiem dlaczego bylam na nią zła i się do niej nie odzywałam ;] hmm może to wszystko przez takie jedno coś czyli M.O. pewnie tak ale nic teraz mam to cuś w dupie bleeeee bo żygne. No ale nic już na temat tego ścierwa nie pisze bo jak ja się rozpisze to ją tu będe najeżdzała jeszcze długo a długo szkoda mi na nią miejsca na blogu ;]. Teraz se siedze i słucham wypasistej techniawki z roku 2004 ;] z protka i ekwadoru ;] hehe niedawno se ściągłam i normalka niemoge się nasluchać ;] hehe WYPAS! ;]. Dziś w sql było wypaśnie ;] Zajarka w kiblu chyba ze na trzech przerwach ;] no a oprucz tego to fajnie było bo się z dwuch lekcji zwolniłam i poszlam sobie z gosią (opaską) do dwunachy sobie posiedzieć ;] noom i se tam siedziałyśmy chyba ze pułtora godziny no i poszłyśmy ;] no a teraz siedze w domciu i se słucham techniawki ;] no i chyba spadam bo nie mam już co pisać ;] WYPAS! hehe 3majka się ziomki i pozdro dla całego T.Z.H a najbardziej dla KuKiego ;] hehe narq;]


  • RSS