anitka6 blog

o mnie..

Wpisy z okresu: 11.2005

ello ziomy. Sorka ze ja notek nie pisze ale mam cos zepsute w kapie i nie moge wejsc na bloga. Teraz pisze ze sql :(. Wogule to u mnie spoko. W sql nudy :( Pozdro dla syskich ziomkow :) kosiam was syskich:). Duzo u mnie sie wydazylo ale za malo mam czasu zeby pisac :( nastepnym razem moshe napisze dluzsza nocie. Teraz musze juz spadam 3majcie sie syscy pozdro dla syskich :) narq

:)

Brak komentarzy

sory ze nie pisze notek ale mam zepsuty kap. papa


  • RSS