kurcze ale ja tu dawno nie byłam!!! notke mam z sierpnia ostatnią a dziś październik więc 2 miechy nie pisałam:( heh no zapomniało mi się że mam bloga. Koniec wakacji był zajebisty :) zrobiłam sobie dziarke :D wyjebana jest :D bolało w chuj ale fajnie było :) przez caly sierpień jeździłam na Fieste no i jeszcze połowe września i za tydzień też jade na Fieste bo wyjebanie tam :P a tak ogulnie to teraz jestem chora :( ale na co to niewiem bo do lekarza ide dopiero jutro. W szkole jest okropnie nudno i wogule jest źle :/ jakoś w tym roku mi zbytnio nie idzie ale mam nadzieje ze dam rade :) no i mam też nadzieje ze ten rok minie wyjątkowo szybko bo zgłupieje chyba ;). No więc spadam już sobie ;). Pozdro dla czytających ( o ile tacy są :P )