anitka6 blog

o mnie..

Wpisy z okresu: 2.2007

=) nudy

Brak komentarzy

hehe ale dzis nudy sa =/ dzis nie byłam w sql bo byłam na fleku i jutro też nie ide bo też na flek =) nie chce mi sie tak łazić już do sql =/. Dziś powiedziałam starszej że chce sobie przekuć brew heh no i oczywiście sie nie zgodziła ale ja postawiłam ją przed faktem dokonanym no i wróciłam do domu z przekutą brwią =D haha zła nie była więc jest giciores teraz brew mnie troche boli no ale oczywiście daje rade i mam nadzieje że będzie sie dobrze goić no i będzie git =D. Pozdro dla Świrów =***

Walentynki

1 komentarz

No i mamy walentynki =/ ehh syscy sie ciesza a ja mam to w dupie ze sa jakies tam walentynki… dla mnie to tak jak kazdy inny dzien wiec po chuj sie cieszyc???. 10.02.07 bylam sobie na Fiescie =) bylo zajebiscie prawie caly czas na parkiecie popierdalalam =D hehe dostałam autograf od Kalwiego & Remiego =D mmm hyhy. Ogulnie to masa ludzi była na Fiescie =D na sali Techno ścisk że ja pierdole a na Densie to już wogule masakra była! dupa przy dupie tańczyła haha bo tam jest mniejsza sala niż techno =) nio ale ogulnie to ja oczywiscie na technie świrowałam bo wole techno =D a na Densie byłam tylko raz z Mordunią =D potańczyłyśmy z 5 minutek i poszłyśmy na dwór po cole którą skitralyśmy sobie na dworze =D tam jest cola w chuj droga bo 2.50 za tą małą szkalną butelke =/ więc se kupiłyśmy w puszce w kaliszu i skitrałyśmy na dworze niedaleko fiesty =D haha w planach było że tą cole wypijemy na dworze no ale sie nie dało bo zimno było w chuj a my takie zgrzane bez kurtek no i poprostu nie dało sie tam wyrobić dłużej niż z 5 minut =/ no i oczywiście padło na mnie i musiałam dwie w chuj zimne puszki coli przemycać w skarpetkach na Fieste =/ masakra to takie w chuj zimne było no ale dało sie przemycić i było gites =D tak jakoś po 5:00 wróciłam do domu no i poszłam spać hehe tyle że ja jak to ja nie mogłam spać i usnełam chyba po 6:00 =/ a pobudke miałam o 10:00 bo musiałam iść do babci =/ masakra bo tak mi sie strasznie spać chciało no ale dałam rade =D. Teraz dopiero chyba po poście pojade na Fieste bo kurwa nie ma teraz imprez na Fieście przez post =( mam nadzieje że wyrobie bez imprez i będzie gites =D. Pozdro dla syskich świrów =***

heja banana buhaha dawno nie pisałam ehh ale chyba nic sie nie stalo =) itak prawie nikt tego bloga nie odwiedza wiec po co mam czesto pisac =) hehe. W sobote jade na Fieste =D hyhy będzie odlot =D nawet jedzie moja siostra =D hyhy będzie gicior =D na Fieście jak zawsze będziemy sie bawić od 20:00 do 05:00 będzie gruboo hyhy no a wogule to ma być Kalwi & Remi hyhy =D no to będzie odlot =D Buziaki dla:
prawej strony techna =D
i dla syskich innych świrów =***


  • RSS