no wiec tak zaczeła sie szkoła =) znów poszłam do nowej sql =) tym razem jest to Ekonomik hehe =D bardzo mi sie tam podoba klase mam nawet fajną i jest super =D ocenki jak narazie dobre =D żadnej jedynki i żadnej dwujki jeszcze nie mam =D haa! =D same truje i piątki =D jak narazie dobrze jest byle tak dalej =D. Za dwa miesiące będą moje 18 urodziny =D łoo jak fajnie =D wszystko już obgadane co i jak =D no i oczywiście obchodzimy tez urodziny 17 marty bo ma tydzien po mnie =D fajnie będzie =D. No a za tydzien jade do PROTA =D wreście bo już sie doczekać nie mogłam =) będzie grubo jak zawsze =D pozdro dla wszystkich =*****