anitka6 blog

o mnie..

Wpisy z okresu: 10.2009

5 Miech!

Brak komentarzy

no i następna notka ;D to juz dziś mija piąty miech z moim kotkiem :) achh jak słodko ;*:* tak bardzo sie ciesze :) KOCHAM CIE ANIOŁKU!!!

153 … ;*:*:*

szczęśliwa ;)

Brak komentarzy

no i ostatnio było dość smutno ale juz sie poprawiło hehe :)hehe tak sobie pomyslałam że może coś napisze ;P własnie wróciłam z praktyk była po mnie moja myszka i troszke sie z nią zobaczyłam :* milusio ;* juz nie moge doczekać sie środy bo idziemy razme na fleka! jupi ha!milusio bedzie jak zawsze z moim kotkiem ;* kocham najmocniej!! ;*:*:*

140… =***

=(

Brak komentarzy

smutno…


  • RSS