dziś własnie mija siódmy miesiąć z moim kotkiem ;* achhh jak pieknie jest i choć mój kotek jest w nienajlepszym humorku to mam nadzieje że jutro bedzie lepiej bo jutro sylwester haa :D i spedzam go z moim kotkiem ;* mam nadzieje że fajno bedzie ;) sie okaże ;* tak bardzo ją kocham nie wieże że juz 7 miesiecy razem :D ach. Ostatnio chlałam z mychą i moją starszą siostrą hehe grubo było powiedziałam Paulinie że jest moją dziewczyną i że jestesmy juz razem 7 miechów ;D hehe nie wieżyła ale jak zaczełysmy sie całować to uwierzyła w to hehe ;D:* kocham ja na prawde i zrobie dla niej wszystko :*:*:* KOCHAM!!!

214 … ;*:*:*