Moja piewsza notka w nowym roku hehe :) co do sylwestra hmm powiem że nie jestem zadowolona :( było chujowo :( ehh ale nie chce mi sie o tym opowiadać ważne że juz wszystko jest ok… No a tak ogólnie to od tygodnia są juz ferie pierwszy tydzien ferii był bardzo fajny spotykałam sie codziennie z moją mychą i było fajnie :) ale teraz juz nie jest fajnie :( dziś w nocy mój skarb wyjechał sobie na tydzien w góry :( tak strasznie juz tesknie za nią nie wiem jak wytrzymam ten tydzień bez niej :( juz tesknie a nie zobacze jej jeszcze 6 albo 7 dni :( ehh… od poniedziałku zaczynam mieć praktyki aż do piątku … nie chce mi sie chodzic ale z drugiej strony chce bo jakoś czas mi zleci moze nie bede tak o niej myśleć i zleci do piątku i znów ją zobacze ;*:* :) dziś sobota ide dziś troche pochlać z młynarską bo co mi innego do roboty zostało hmm nuda na maxa ehh… koncze juz ;p napisze pewnie znów za pare dni ;)

238… ;*:*:*