anitka6 blog

o mnie..

Wpisy z okresu: 3.2010

kociaku to juz dziś mija 10 miech od kiedy jesteśmy razem ;* ojj nawet nie wiesz jak bardzo sie ciesze że wytrzymyjesz z takim glupkiem jak ja! mało kto by wytrzymał ale Ty jesteś najlepsza ;* i wytrzymasz jese długo no nie ;D? bo ja Cie nie oddam już :D mój skarbek ;* kocham Cie tak bardzo mocno ;* przepraszam za wszystko co złe wiem że jestem głupia bo wiele razy Cie krzywdze ale nie chce tego :( później żałuje :(. Myszko ;* kocham Cie bajdzio mocno ;* buziiii!!! ;*:*:*!


304 … ;***

sama nie wiem po co to pisze i tak nie ma to już znaczenia czuje że i tak jestes na mnie zła po tym co sie stało dziś i wczoraj… w sumie to nie dziwie Ci sie …byłam zła po tym co zrobiłaś na tej imprezie i sama nie wiem co sobie myślałam ehh nie powinnam sie z nim spotykać ani Cie kłamać myszko ale powiedzialam Ci juz całą prawde :( wiem że strasznie źle zrobiłam żaluje tego niewiem czemu sie tak zachowałam ;( przeciez tak Cie kocham! wczoraj jak u mnie byłaś i po tej całej akcji z tym smsem od tego frajera uświadomiłam sobie jak naprawde mi na Tobie zależy i że chce nadal z Tobą być mimo że tak sie stało jak sie stało na tej imprezie.. taka byłam szczęśliwa wczoraj naprawde jak tak leżałam i patrzalam Ci w oczka eh kocham Cie naprawde a dziś jak przeczytałaś te pierdolone esy ;( bylam pewna że mnie zostawisz że juz masz mnie dosyć ;( nie zasługuje na Ciebie i Twoją miłosć ;( wiesz! kiedy tak siedziałam i wyłam nie mogłam sobie wybaczyć tego co zrobiłam … strasznie sie z tym czuje miałam ochote rozjebać sobie ten głupi łeb ;(! myszko mam nadzieje że kiedyś zapomnijsz o tym co sie stało a ja moge tylko obiecac że juz wiecej tego nie zrobie ani nic podobnego i jeszcze raz przepraszam!! każdego frajera i każdą mam w dupie dla mnie liczysz sie tylko Ty! to Ciebie własnie kocham i tylko Ciebie mam w serduszku! ;(:* wiesz jak mi łzy leca jak to pisze… ;( kotku jetem tylko Twoja i juz zawsze bede do puki tylko bedziesz chciała. Bede sie starac jak tylko moge zrobie wszystko żeby było dobrze! bo zależy mi na Tobie! nie zmarnuje tej szansy kotku nie pozwole Ci odejść jestes juz moja na zawsze wiesz? kocham Cie z całego serduszka i choć tak bardzo mnie boli bede kochać Cie juz zawsze :( skarbie nie robie Cie w chuja ;((( naprawde mi zależy zrobie dla Ciebie wszystko co chcesz. To juz prawie 10 miechów kotku wiesz jeszcze nigdy nikogo tak nie kochalam nigdy nie wiedziałam jak to jest jak sie kocha kogoś tak mocno teraz juz wiem myszko jak to jest. Jestem taka zjebana bo nikt tez nigdy nie dał mi tyle co Ty… nikt nigdy mnie tak nie kochał i nikomu tak nie zależało jak Tobie dziwie Ci sie co Ty jeszcze ze mną robisz jak stale Cie krzywdze moim zachowaniem stale jakies moje jazdy a teraz jeszcze Cie oklamalam eh! wiesz jak mi jest z tym w chuj źle? ;( ale sie zmienie myszko zrobie wszystko zalezy mi na Tobie tylko na Tobie skarbie ;* tak mocno Cie kocham ! PRZEPRASZAM ! ;(

to juz dziewięć miechów z moim lobuzem ;* mimo że ostatnio troszke sie pokłóciłysmy o tel to juz wszystko jest w jak najlepszym porządku ;*;*;* kocham mojego osiołka ;* mimo wszystko ;* jak tu jej nie kochac :) taka jest słodka i kochana ;*:*:* mój aniołek!!!

276… ;*


  • RSS