anitka6 blog

o mnie..

Wpisy z okresu: 7.2010

Dziś mojemu misiaczkowi i mi mija 14 miech odkąd jestesmy razem ;* dużo złego sie działo w 13 miechu no ale juz jest ok kochanie widzisz wykarakałas ten 13 miech był pechowy ale poradziłysmy sobie z tym i teraz musi być juz tylko jak najlepiej ;*:* kocham Cie tak mocno i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie ;* chciała juz bym Cie mieć na zawsze tak strasznie mocno Cie kocham ;* jestes taka słodka, kochana, najlepsza i strasznie śliczna ;* i choć nieraz mnie wkurzasz to i tak kocham Cie całą sobą :* mam ochote wycałować teraz Twój śliczny pyszczek i całe ciałko bo tak je kocham :) skarbku jestem strasznie zazdrosna o Ciebie ale musisz to przeżyć nie masz wyjścia bo ja Ci nie dam juz nigdy odejść! moja jesteś i koniec :* KOCHAM CIE ANIOŁKU!!! a inni niech spadają i nie gapią sie tak bo im oczy wydłube ;p i niech Cie nikt nie dotyka bo to moje ciałko i skopie każdego kto dotknie ;*:* KOCHAM!!! moj pysiaczek słodki ;*:*

426… ;*

jejciuuu tak sie ciesze ! znów razem! :) jestem taka szczęśliwa myslałam ze to juz koniec skarbie tak strasznie sie ciesze !!! jesteś najważniejszą osobą w moim życiu nigdy nie dam Ci odejść ;*** KOCHAM CIE!!! tak bardzo mi Ciebie brakowało wiem ze odjebałam z tą pizdą ale dzieki temu dużo zrozumialam… zrozumiałam ze na nikim mi tak nie zależy jak na tobie i nikogo tak nie kocham i nie kochałam nigdy! kocham Cie z całego serduszka i z każdym dniem kocham coraz mocniej ;*:*:* mój skarb!!!;*

1 komentarz

Żałuje moich słów które zadały Ci ból!
nie ważne jest już nic, gdy nie moge z Tobą być…
nie ważny cały swiat gdy bez Ciebie żyć tu mam
podążać z Tobą chce jednak ciągle boje sie
wykonać pierwszy ruch by odzyskać Ciebie znów… ;(

kocgam Cie nadal… i bede kochać moze kiedyś zrozumiesz że boli mnie to co robisz… a teraz mozesz sie cieszyć bo nas już nie ma ;(


  • RSS