anitka6 blog

o mnie..

Wpisy z okresu: 12.2010

ehhh

Brak komentarzy

I stojąc z nią zdałam sobie sprawę z tego, ze
pierwszej miłości sie nie zapomina.
Tych blond włosów, błękitnych oczu.
Tego spojrzenia, uśmiechów, które było
przeznaczone tylko dla mnie. I nagle poczułam ból, ze już
przecież nie jesteśmy razem, ona nie jest moja. 
I czasem nie śpię nocą myśląc ze ona nadal mnie kocha,
ze gdy mi to mówiła, było to szczere.
Ale rozsadek karze wrócić na ziemie.
I żyć tym co jest. Tym, ze jest ktoś kto mnie kocha i
powtarza mi to codziennie. Tylko szkoda, ze te spojrzenie
jest brązowe…

Ostania notka była bardziej optymistyczna niż ta co teraz ją tu napisze… A więc.. mam taki kurwa mętlik w głowie że już nie ogarniam mam nadzieje że to tylko gorsze dni! Chciała bym kurwa wiedzieć czemu nadal ją kocham! strasznie cierpie poza tym niewiem co z tym Bartkiem ehh niby już coś do niego troche czułam a teraz znów mnie wkurza to jak mnie przytula i w ogóle każdy jego gest w moją strone mnie denerwuje nie mam ochoty na nic bo kurwa co? no kurwa bo mysle o niej!! … bezsensu ale ona sie tym wcale nie przejmuje już pewnie kogoś ma albo grubo z kimś kręci bo kurwa pisze jej esa jak to jest mi źle i w ogóle beznadzieja a ona do mnie że przesadzam i za chwile zamiast pocieszyć pisze mi dobranoc :( i nic ehh! niewiem co mam robić z jednej strony chciała bym raz na zawsze zerwać z nią kontakt a z  drugiej strony nie umiem! kocham ją i chciała bym ją mieć tylko dla siebie.. eh zgłupiałam ;( …
CHCIAŁA BYM DOCZEKAĆ TEGO DNIA KIEDY PRZECZYTAM TO WSZYSTKO I BEDE SIE Z TEGO ŚMIAĆ…


  • RSS