Gdyby nie wiadomość od blog pl na poczcie to pewnie nie pisała bym jeszcze w chuj czasu.. kurwa totalnie zapomniałam o blogu ;). Co u mnie? hmm sama nie wiem nic na razie sie nie zmieniło.. nadal mieszkam na wdk nadal z blubla i nadal nie wiem nic o wyjeździe.. ciężkie to wszystko i sama tego nie ogarniam.. do konca roku raczej zostaje w pl bo zbliża sie grudzień i zostaje ze względu na prace.. nic na razie nie wiem heh przeczytałam pare ostatnich notek i cały czas widze i zdałam sobie sprawe że jestem w kropce.. na razie żyje chwilą i staram sie znosić te wszystkie krzywdy ..