anitka6 blog

o mnie..

siemoffa dziś był zajebioza dzionek a dlaczego to nie napisze bo siora ma muj adres bloga a ona nie wie o dużych sprawach i nawet dobrze niektórzy wiedzą dlaczego miałam zajebioza dzionek i jest luz ;] a tak poza to chcę pozdrowic Kasie Piasecką , Monike Światkowską , krakercika i Agule 3majka się ;]

„umrzeć to nie sztuka natomiast sztuka jest żyć prawdziwm arcydziełem żyć i nie zejsc na psy wiec naucz sie częściej siebie kontrolowac bo bardzo jest łatwo w piachu wyladować” i co o tym myslicie???

………..

1 komentarz

Po co żyję na tym świecie
Po co życie dałaś mi
Skoro cierpieć mi kazałaś
I ronić słone łzy?

Przez to znienawidziłam życie
Zaniedbałam miłość swą
Zraniłam szczere uczucia
I to był ten mój błąd.

Więc teraz… zatruwam się
By nigdy więcej nie było mi źle
W ciemnym pokoju kładę się
Oczy zamykam w świadomości:

Że już nigdy ich nie otworzę
Że już nigdy nie zobaczę
Twarzy mi tak bliskiej
Że to już nadszedł mój koniec.

Czuję, jak dusza mnie opuszcza
W żołądku straszny ból ściska
Ronię jeszcze łez parę i…
Ostatnie swe tchnienie oddaję.

Moja dusza delikatnie unosi się
Nie znając teraźniejszości,
Zapominając o przeszłośći
I nie wiedząc,
Że nie ma dla niej przyszłośći…

siemoffa

Brak komentarzy

siemka dzisiaj miałam tylko dwie lekcje (religje i gegre) ale na religji nie byłam bo mi się nie chciało przyjśc wiec byłam tylko na jednej lekcji hihi teraz siedze sobie na hausie i pisze na blogusia ;] jakoś ostatnio nie chce mi się żyć niewiem czemu ale luz;] ciekawe jak minie dziś dzionek ale chyba bedzie spoko bo ide sobie na dworek i pobede sobie z kumpelami ;] niewiem co jeszcze napisać ale luz pozdro dla syskich których bardzo lubie ;] 3majcie się narq;]

Jak obiecałam napisze teraz o moich przyjaciołach kumplach i kumpelach wiec tak:
Monika Światkowska jest moją przyjaciółką od szóstej klasy bardzo ją lubię jest zajebista zawsze mozna z nia pogadać i powygłupiać ona jest naprawde zajebista.
Kasia Piasecka to jest moja siostrzyczka która tash jest bardzo zajebista ma fajniusia fryzurkę i fajny charakterek bardzio ją lubię.
Aga to jest moja zajeboza kmpela z dziećiństwa , znamy sie od małego bardzo ją lubie.
Krakersik- to jes moja przyjacióła ze starej budy bardzo ja lubię ma zajefisty harakterek zawsze chętna żeby komys wjebac jest rok starsza odemnie i bardzo lubi słuchać tylko hh .
Krzysiek jets moim przyjacielem od niedawna zawsze umie pomuc chocież narazie nie ma potrzeby;].
Chudzish- to mój kumpel od dawna chocież lubie mu dogrysc a on mnie. Clower to zajefista kumpela która zabiła by chętnie pare osób które ją wkórwiają ale tak to jest zajebista i da sie z nia normalnie pogadać.
Chester to muj następny kumpel niewiem nawet co o nim napisać wiem jedno ze jest strasznie fajny .
Mati to jest mój obecnie chłopak którego bardzo kocham i mam nadzieje że już tak zostanie.
Daro to muj zjefaniutki przyjaciel ma 18 latek i słucha zajefistej muzy oczywiście techno ;].
Bartek to zajebisty przyjaciel którego każdy by chciał;] .
Kuki jets moim kofaniutkim przyjacielem o ktorym nie da się duzo pisac najwyżej tylko to ze jest zajebisty;].
Mały- tak naprawde nie jest taki mały takie przezwisko ma od nazwiska , mały to muj zajebisty przyjaciel z którym zawsze można pogadac;]
Waluś tio muj zajebisty kumpel który ma zajebisty harakterek bardzo go lubie ;]to chyba na tyle z tego miejsca chce posdrowic wszystkich o których napisałam 3majcie się ;]

siemka mam na imie Anita i mam 14 lat jestem z kalisza , chodze do gimnazjum nr 4 bo niestety muszę ale luz mam zajebistych przyjaciół a jest ich troche ;] (w następnej notce napisze coś o nich) słucham hh, techna niom i troske metalu,inny rodzaj muzyki jest do kitu i niemoge go słuchać bo mi uszy odrywa ;] bardzo lubię komputery sa zajebiste;] , mam koffaniutką siorkę która jest zajebista ma na imię kasia (choć tak naprawde to moja kumpela) naienawidze osób które są sztuczne bo cos udają , nienawidze chamstwa chociaż jak ktoś jest wobec mnie hamski to ma przerypane nienawidz nauczycieli oni powinni dawno zginąć chocież nie wszyscy ale to juz muszą być wyjatki;] niewiem czego jeszcze nienawidze ale troche pewnie tego jest. Lubie hmm bardzo dużo rzeczy tylko o nich nie napisze bo wszyscy się dowiedza i przez to bym miała przerypane. Moje hobby to szwędaie się na miechu z przyjaciółmi, siedzenie przy kompie , słuchanie cool muzy,pisac na bloga(choć nie zawsze) niewiem co jeszcze. Moi kumple i kumpele mówią że mnie znają chocież tak nie jes bo jeszcze dużo nie wiedza więc jak to teraz czytają niech uswiadomią sobie wkońcu że mnie dobrze nie znają ;].Niewiem co jeszcze napisac więc chyba spadam a jak sa do mnie jekieś pytania to piszcie ;] papa pozdrowionka dla kasi ;]

Blogasek

1 komentarz

siemka własnie założyłam sobie zajebioza blogaska ale narazie nic tu nie ma ale jush niedługo bedzie ;] bardzo chce pozdrowić moją siostrzyczkę Kasię ;] i wszystkich którzy mnie znaja (oczywiście oprucz tych którzy są moimi wrogami) 3majcie się narq


  • RSS